پنجشنبه ۸ شهریور ۱۴۰۳ |۲۳ صفر ۱۴۴۶ | Aug 29, 2024
بیانیه

حوزه/ کانون‌های سیاسی اجتماعی حوزه علمیه خراسان در بیانیه‌ای این اقدام شنیع و غیرانسانی رژیم صهیونیستی را، نشانه استیصال و درماندگی استکبار جهانی عنوان کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، کانون‌های سیاسی اجتماعی حوزه علمیه خراسان، در محکومیت هتک حرمت اخیر رژیم صهیونیستی به ساحت مقدس قرآن کریم در یکی از مساجد شمال غزه بیانیه‌ای صادر کردند.

متن بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم؛ «یُریدونَ لِیُطْفِئوا نورَ اللهِ بِاَفواهِهِم وَاللهُ مُتِمُّ نورِهِ و لوْ کَرِهَ الکافرون؛ کافران می‌خواهند تا نور خدا را به گفتار باطل(و طعن و مسخره) خاموش کنند و البته خدا نور خود را هر چند کافران خوش ندارند کامل و محفوظ خواهد داشت.»

پس از ماه‌ها وحشی‌گری رژیم اجاره‌ای و کودک‌کش اسرائیل و نرسیدن به هیچ کدام از اهداف مدنظر، دیوانه‌وار دست به تحرکات و شیطنت‌های فراوانی زدند، تا هر طور شده ایران را وارد جنگ ناخواسته کند و به اصطلاح برای موجودیت خودش زمان بخرد، غافل از اینکه ایران به رهبری حکیمی اداره می‌شود که عمق استراتژیک دشمنان را می‌شناسد و برای مدیریت آنها برنامه‌های خاص خود را ارائه می‌فرمایند.

لذا پس از شکست‌های پیاپی و به خطر افتادن موجودیت این رژیم و تنبیه مکرر آن از جبهه مقاومت، اقدام به کار سخیف و غیر انسانی یعنی اهانت به قرآن کرده است، چرا که ندای مظلومیت قرآن و اسلام هنوز از پس چهارده قرن به گوش می‌رسد و هنوز دشمنان اسلام و مسلمین، همچون سالهای نخست صدور اسلام، با جهل بوسفیانی و رذیلت قابیلی خود، حریم حرمت دین می‌شکنند و با تعرض به ساحت مقدسات، داغ ننگ و لعن بر چهره روزگار دون می‌نشانند.

اقدام سربازان وحشی صفت صهیونیستی، در توهین به قرآن مجید و هتک حرمت این کلام نورانی وحی، در راستای پروژه شوم اسلام‌ستیزی و ترویج اسلام‌هراسی است که سرکردگان صهیونیسم و واماندگان غربی سالهاست دنبال می‌کنند. و البته این اولین بار نیست آخرین بار هم نخواهد بود، منتهی آنها غافل از این هستند که به فرمایش شهید خدمت در سازمان ملل که فرمود: «حق خاموش شدنی نیست»

این جنایت پس از شکست در صحنه نبرد، جلوه‌ای است از جنگ‌های صلیبی که هیئت حاکمه آمریکا طراح آنهاست. جنگی که به وعده الهی، بازنده اصلی‌اش همان‌ها خواهند بود«اِنّا نَحنُ نَزَّلنَا الذِّکر وَ اِنّا لَهُ لَحافِظُون»

این نکته را همگان بدانند که تفکر اهانت به این مصحف شریف تنها توهین به اسلام و مسلمین نیست بلکه توهین به تمام ادیان و کتب آسمانی است لذا وظیفه تمام پیروان ادیان الهی و آزادگان و آزاد اندیشان جهان است که در برابر این عمل شنیع و اقدام جاهلانه، بی‌تفاوت نباشند و با محکومیت آن از عاملان اینگونه رفتارها اعلام برائت نمایند.

کانون‌های سیاسی اجتماعی حوزه علمیه خراسان اهانت به قرآن را به محضر مبارک حضرت بقیه‌الله الاعظم، منجی عالم بشریت که قرآن ناطق است، تسلیت عرض نموده، و نفرت و انزجار خود را از این تصمیم شوم و عمل شیطانی اعلام و آن را شدیداً محکوم می‌نماید و اقدام قاطعانه تمام نهادهای بین‌المللی در تقابل با اینگونه رفتارهای مذبوحانه و جریحه دار کردن عواطف امت اسلام را خواستار است، و از همه به‌خصوص مسلمانان تقاضا دارد که یکبار برای همیشه این غده سرطانی را از روی زمین محو نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha